Hjelteryggen skole Læring og utvikling i fellesskap

Læring og utvikling i fellesskap. Gå direkte til hovedinnholdet. Gå direkte til sekundærinnholdet. 6 klasse utstilling kniver. Karneval 21.02. 2014. Kunstprosjekt 1. klasse. Samling i gymsalen februar 2014. Ordensregler for skolene i Fjell kommune. Plan for elevenes psykososiale skolemiljø. Plan for sosial kompetanse. Rapport ekstern skolevurdering 2013. Zippy foreldremøtepresentasjon. Zippys venner og læreplanverket. TSK klasseledelse. Velkommen til Hjelteryggen skole. Uke 2 2017. Januar 11, 2017.

OVERVIEW

The domain hjelteryggenskole.no currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have downloaded nineteen pages within the domain hjelteryggenskole.no and found one website linking to hjelteryggenskole.no.

HJELTERYGGENSKOLE.NO TRAFFIC

The domain hjelteryggenskole.no has seen alternating amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for hjelteryggenskole.no

Traffic ranking (by month) for hjelteryggenskole.no

Traffic ranking by day of the week for hjelteryggenskole.no

LINKS TO HJELTERYGGENSKOLE.NO

WHAT DOES HJELTERYGGENSKOLE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hjelteryggenskole.no Mobile Screenshot of hjelteryggenskole.no Tablet Screenshot of hjelteryggenskole.no

HJELTERYGGENSKOLE.NO SERVER

I identified that a single root page on hjelteryggenskole.no took one thousand six hundred and eighty-eight milliseconds to download. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so we consider this site not secure.
82.134.45.135

We identified that this domain is using the Apache/2.4.7 (Ubuntu) os.

Hjelteryggen skole Læring og utvikling i fellesskap

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain hjelteryggenskole.no has the following in the homepage, "6 klasse utstilling kniver." I analyzed that the webpage also stated " Samling i gymsalen februar 2014." They also stated " Ordensregler for skolene i Fjell kommune. Plan for elevenes psykososiale skolemiljø."

SEE OTHER DOMAINS

Førdefjorden Energi

Førdefjorden Energi AS tar ansvar for ei meir fornybar framtid. Energibehovet vert overteke av fjernvarme basert på energi frå fjorden. Konsekvensen av dette er at 5km med rør vil bli gravd ned frå ytre Øyrane til Sjukehuset. Valgt trase er velbegrunna basert på levering, samarbeid med andre aktørar og eksisterande infrastruktur under bakken. Om det er opplysningar du ikkje trur prosjektet har fått med seg oppfordrar vi til å bruke funksjonen registrer din lokalinfo.

Leightons Adventures in Game Design Lets make some games

Now on Google Play Store. What a difference a month can make! Little Fields November update.